Lydighedskurser

Dansk politihundeforening, Nyk. F.

Lydighedstræning og Hvalpetræning

10 lektioner

Politihundeforeningen tilbyder lydighedstræning til alle godkendte hunderacer. Træningen tilrettelægges, således at alle oplever succes. Enkelte lektioner kan foregå i byen, på banegården, i skoven, eller andre spændende steder. Ligesom alle hold vil blive introduceret til de træningsmetoder der anvendes. Dette gør vi over en kop kaffe i klubhuset.

Indskrivning:

Indskrivning torsdag den 28. februar 2019, fra kl. 17.30 til kl. 19.00 uden hund, husk forsikringspapirer.

Skulle du være forhindret i at komme den 28. februar, kan du komme lørdag den 2. marts fra kl. 12.30 til kl. 13.00.

Indskrivning foregår i klubbens lokaler, Ved Kohaven 11, 4800 Nyk. F.

Pris: 500 kr.

Hvalpetræning

Hvalpetræning er for hvalpe fra 12 uger til 6 måneder. Træningen finder sted lørdag fra kl. 13.30 til 14.30. Første træningsdag er lørdag den 2. marts 2019.

Kontaktperson: Ulla Petersen, mobil 25 18 16 86

Lydighedstræning

Lydighedstræning er for hunde over 6 måneder. Hundene vil blive inddelt i mindre grupper efter alder og kunnen.

Uøvede og letøvede hunde træner tirsdag aften fra kl. 18.30 til 19.30.

Første træningsdag er tirsdag den 5. marts 2019

Øvede og letøvede hunde træner onsdag aften fra kl. 18.30 til 19.30.

Første træningsdag er onsdag den 6. marts 2019

(Vi har lys på pladsen)

Kontaktperson: Niels Sørensen, mobil 40 85 16 23

Alle hold får udleveret en oversigt, hvor adresse, tidspunkt, formål og indhold fremgår. Denne oversigt udleveres ved indskrivning eller første træningsdag.

Billeder fra tidligere hold

a27a26a25a24a22a21a20a19a18a17a16a15a14a13a12a11a10a9a8a7a6a5a4a3a2a1

Hjemmeside 3 Hjemmeside 4 Hjemmeside 5 Hjemmeside 6 Hjemmeside 7 Hjemmeside 8 Hjemmeside 9 Hjemmeside

008 005 004 044 042 036 015 022 024 025