Lydighedskurser

Dansk politihundeforening, Nyk. F.

Nyt Kursus starter op i Starten af Marts måned 2019.

Yderligere info kommer hurtigst muligt

LYDIGHEDSTRÆNING – 8 lektioner

Politihundeforeningen tilbyder lydighedstræning til alle godkendte hunderacer. Træningen tilrettelægges, således alle oplever succes. Enkelte lektioner vil foregå i byen, på banegården, i skoven, på Falck eller andre spændende steder. Ligesom alle hold vil blive introduceret til de træningsmetoder der anvendes. Dette gør vi over en kop kaffe i klubhuset.

Indskrivning:

Indskrivning torsdag den 23. august 2018, fra kl. 17.30 til kl. 19.00 uden hund, husk forsikringspapirer.

Skulle du være forhindret i at komme den 23. august, kan du komme lørdag den 25. august fra kl. 12.30 til kl. 13.00.

Indskrivning foregår i klubbens lokaler, Ved Kohaven 11, 4800 Nyk. F.

Pris: 400 kr.

Hvalpetræning

Hvalpetræning er for hvalpe fra 12 uger til 6 måneder. Træningen finder sted lørdag fra kl. 13.30 til 14.30. Første træningsdag er lørdag den 25. august 2018 kl. 13,30

Kontaktperson: Ulla Petersen, mobil 25 18 16 86

Lydighedstræning

Lydighedstræning er for hunde over 6 måneder. Der vil være flere instruktører om holdet. Holdet vil blive inddelt i mindre gruppe efter hundens alder og kunnen.

Træningen finder sted tirsdag aften fra kl. 18.30 til 19.30.

Første træningsdag der tirsdag den 28. august 2018 kl. 18.30

Kontaktperson: Niels Sørensen, mobil 40 85 16 23

Alle hold får udleveret en oversigt, hvor adresse, tidspunkt, formål og indhold fremgår. Denne oversigt udleveres ved indskrivning.

Billeder fra tidligere hold

a27a26a25a24a22a21a20a19a18a17a16a15a14a13a12a11a10a9a8a7a6a5a4a3a2a1

Hjemmeside 3 Hjemmeside 4 Hjemmeside 5 Hjemmeside 6 Hjemmeside 7 Hjemmeside 8 Hjemmeside 9 Hjemmeside

008 005 004 044 042 036 015 022 024 025