Nye tiltag på hjemmesiden

Hej Alle.

Da vi selv har valgt at styre vores hjemmeside selv, er der blevet lavet et par nye tiltag på siden.

Under medlemsforum finder i primært de nyeste tiltag.

Der er oprettet lidt flere kategorier så som nyheder, idé-klage kassen og nye medlemmer.

Nyheder: Den gamle opslagstavle er slettet og lavet om til ”Nyheder”. Her finder i de nyeste opslag fra opslagstavlen i klubben samt hvad der sker i klubben. Under nyheder, er det nu tilladt at efterlade sig en kommentar, hvis man f.eks har et spørgsmål angående et af opslagene. Kommentarerne skal dog godkendes af admin (Nicky) før at det vises på siden.

Idé-klage kassen: Et nyt tiltag som vil gøre det nemmere at kontakte bestyrelsen. Har man noget man er utilfreds over eller har man blot fået en god idé kan man udfylde felterne og sende den til bestyrelsen. Idé-klage kassen, er lavet således at man kan være anonym. Blot undlad at udfylde Navn og e-mail.

Nye medlemmer: Her finder i de nyeste medlemmer, samt lidt info omkring dem og deres hund.

Nu bliver det nemmere at holde styr på hvad der sker i klubben. Fremover til alle medlemmer som har oprette sig på klubbens hjemmeside, modtage en mail hvis der sker noget på hjemmesiden. Derved bliver det nemmere for medlemmerne at holde sig opdateret om hvad der sker og rør sig i klubben selvom de ikke kommer i klubben. Dette er dog stadig under opbygning og justering.

Skulle i opdage fejl på hjemmesiden eller andet er i velkommen, til at kontakte Nicky 51 88 14 72 eller på Nicky_Jensen@hotmail.com